Betaling

1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog niet op ‘betalen’ geklikt hebt. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kun je deze niet meer wijzigen.

 

2. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren

 

3. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op . Dit kan via desa-line@outlook.com

4. Wat zijn de betaalmethoden?
Betaling vindt plaats via:

​* Ideal

 

 

 


 

Gastenboek

  • 31-10-2018 - Vandaag de vader/zoon petjes ontvangen. Ze zijn te gek geworden!...  lees meer
  • 19-04-2018 - Wauw! Verliefd op jullie broekjes! Snelle en fijne levering &...  lees meer
  • 21-02-2018 - Voor het eerst een T-shirt besteld met naam er op...  lees meer
Plaats een bericht
© 2017 - 2018 Desa-Line | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel