Betaling

1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog niet op ‘betalen’ geklikt hebt. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kun je deze niet meer wijzigen.

 

2. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren

 

3. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op . Dit kan via desa-line@outlook.com

4. Wat zijn de betaalmethoden?
Betaling vindt plaats via:

​* Ideal

* Overboeking

​* Afterpay

 

 


 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2018 Desa-Line | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel